این گزارش در مورد طراحی وب سایت فروشگاهی را بررسی کنید - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

مطالعات نشان داده است تنها سه ثانیه لود سریع تر یک وب سایت، تا ۳۸٪ بازدید سایت شما را افزایش خواهد داد. هر چقدر هم که سایت شما از نظر بصری زیبا باشد تا وقتی سرعت خوبی نداشته باشد شما نمی‌توانید در این کار موفق شوید.

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان و فوری*طراحی سایت*تولید محتوا*طراحی سایت ارزان*سایت در صفحه اول گوگل*انجام طراحی سایت*

دانستن تفاوت بین این دو روشن میتواند بسیار به کارمان بیایید مخصوصاً موقعی که می‌خواهیم پلتفرم طراحی سایتامان را مشخص کنیم:

اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

حالا که اطلاعات خوبی درباره ی طراحی سایت داریم، باید به سراغ انواع مدل های مختلف آن و مشخص کردن نیازهایمان برویم.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به مقاله انتخاب نام دامنه مناسب از همیار مراجعه کنید در آن مقاله ما به طور کامل هر آنچه را که برای انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید را شرح داده‌ایم.

صفحاتی که به طور معمول در هر وبسایتی بهتراست وجود داشته باشد:

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه در هنگام ساخت سایت با وردپرس که باعث بهبود ادامه مطلب سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

محصولات فیزیکی همان محصولاتی هستند که همه روزه از فروشگاه ها تهیه میکنیم مثل مواد غذایی ، پوشاک ، لوازم الکترونیکی و … میباشند .

تعادل متقارن زمانی است که دو طرف صفحه وبسایت سایت منبع مثل  یک تصویر در آینه متقارن باشد و تعادلی داشته اینجا کلیک کنید باشد که به کاربر حس نظم، مرتب بودن و زیبایی را القا کند.

بدون شک از بین تمامی زبان‌های موجود در برنامه نویسی، چند مورد از آن‌ها کارآمدتر و اساسی‌تر هستند. از طرفی، یادگیری تمامی زبان‌ها تقریبا غیرممکن است و تمام آن‌ها به کارتان نمی‌آیند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در هر بخش از طراحی سایت که مشغول به کار هستید، یکی از زبان‌های مربوط به همان حوزه را انتخاب کنید و در همان زمینه کاملا مسلط شوید.

یکی از مراحل مهم یادگیری طراحی سایت که هرکس در مسیر خود باید به خوبی با آن آشنا شود، سئو یا همان بهینه‌سازی سایت است. بسیاری از طراحان تصور می‌کنند که سئو سایت در حوزه کاری آن‌ها قرار ندارد، در صورتی که یکی از عناصر تاثیرگذار بر بهینه بودن سایت، طراحی درست و اصولی آن است که بدون شک این بخش به طراح مربوط منلع می‌شود.

چیدمان رایج: در حال حاضر تعداد زیادی چیدمان وجود دارند که مدت‌هاست مورد استفاده قرار گرفته‌اند و برای همه کسانی طراحی سایت انجام می‌دهند ثابت شده هستند این چیدمان‌های رایج برای کسانی که در طراحی سایت مبتدی هستند بسیار مناسب است و آن‌ها می‌توانند از آن‌ها برای شروع کار خود استفاده کنند.

سپس بعد از آنکه سایتتان به طور کامل طراحی و راه‌اندازی کردید و نوشته و برگه‌ها (محتوا) در داخل سایت قرار دادید، دوباره به همین بخش برگردید و این گزینه را غیر فعال کنید (تیک را بردارید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

Report this wiki page